Cerita lama - tapi aku nak tulis gak

AF7 ..!! Siapa yang tidak menonton konsert final AF7 ..?? Daripada 7 musim AF, aku rasa konsert akhir inilah yang paling tidak menyegat. Kenapa ...???? Rasa macam membosankan. Student yang melangkah ke final merupakan student2 yang power tapi kenapa masih membosankan. Aku lebih suka dengan konsert untuk tema teater. memang power. Aku boleh ingat lagi persembahan mereka.

Tapi untuk konsert final...???? entahlah... dimana silapnya. pemilihan lagu yang tidak berapa menarik menghambarkan perasaan ghairah menonton konsert akhir. Selain Akim yang menojolkan persembahan menarik dengan lagu BERCINTA , pesembahan student yang lain hanya biasa2 sahaja.

Kemasukkan Aril pada minggu ke 9 telah memecahkan undi student lain. Kenapa perlu ada AFUNDI MASUK. yang keluar terus keluar. Jangan dibawa masuk kembali. 4 orang sudah cukup untuk persembahan akhir. Kenapa perlu dibawa masuk seorang lagi. Ini tidak adil kepada pelajar2 yang sedia ada yang bertungkus lumus untuk berjuang ke peringkat akhir.

Komen aku... BOSAN........

0 comments: